6 rzeczy, o której myśli Twoja grupa docelowa - Vivasend - patogus ir galingas el. laiškų marketingo įrankis

5 rzeczy, o której myśli Twoja grupa docelowa

Istnieją dobre i złe strony internetowe. Są strony, które ludzie odwiedzają i po prostu czują chęć kupienia czegoś lub kontynuowania czytania, podczas gdy inne sprawiają, że ludzie opuszczają je niemal natychmiast.

Dzieje się tak dlatego, że nieustannie podejmujemy decyzje o tym, co chcemy robić i gdzie chcemy być. Jest to podstawowa ludzka psychologia. Aby rozwinąć to zrozumienie, dziś zamierzamy zbadać kilka metod, które sprawiają, że Twoja grupa docelowa będzie odwiedzała Twoją stronę.

#1 – Uzasadnij ich potrzeby

To nie ma znaczenia, czy sprzedajesz produkt lub usługę, klient chce czuć się uzasadniony przez decyzję, którą podejmuje. Chcesz, aby Twoja grupa docelowa czuła się dobrze z tym, co robi. Na przykład, jeśli kupuje telewizor do oglądania filmów i gier sportowych, będzie czuć się dobrze, jeśli będzie miała najlepsze wrażenia wizualne i dźwiękowe.

Musi przekonać ich, że nie popełniają błędu, że Twój produkt uczyni ich życie lepszym i że wartość, którą otrzymują jest większa niż cena, którą płacą. Ludzie reagują najpierw emocjonalnie, a dopiero potem racjonalnie, więc jeśli chcesz pomóc swoim klientom uzasadnić ich potrzeby, spraw, aby Twoja reklama odpowiadała na oba te elementy.

#2 – Bądź wizualny

Nie ma znaczenia, o czym piszesz, chcesz, aby twoim celem było stworzenie obrazu tego, co mówisz w głowie czytelnika. Im bardziej wizualny możesz być, tym bardziej Twoja grupa docelowa będzie odnosić się do tego, co mówisz, a więc tym bardziej prawdopodobne jest, że będzie przestrzegać tego, co chcesz.

Używaj słów sensorycznych, które przemawiają do wszystkich zmysłów. Wyobraź sobie, że z Twoim produktem w rękach, osiągają rezultat, który obiecałeś. Pokaż im, jak mogliby się poczuć. Na przykład, jeśli sprzedajesz czerwoną szminkę, możesz pokazać im dziewczynę noszącą ją, pewną siebie, zadowoloną z tego, kim jest, pijącą wino w restauracji w Paryżu.

#3 – Powtórzenie

Kiedy subtelnie powtarzasz coś w całej swojej treści, tworzy to iluzję, że jest to prawda. Nie chcesz okłamywać swoich klientów, ale jeśli chcesz podkreślić jakiś punkt, powtórzenie może być świetnym sposobem, aby to zrobić. Na przykład, powtórz korzyści kilka razy w całym tekście, aby potwierdzić, że Twoja grupa docelowa otrzyma te korzyści.

#4 – Nadaj znaczenie

Kiedy mówisz, że coś jest głośne, to jest to bezpośrednie twierdzenie, ponieważ czytelnik po prostu myśli, że coś jest głośne. Jednakże, używając twierdzenia pośredniego, takiego jak „tak głośno jak wystrzał z pistoletu”, zmuszasz mózg czytelnika do nadania znaczenia temu, co mówisz i pozwalasz mu połączyć się z Twoją treścią o wiele bardziej efektywnie.

 

#5 – Przykuj uwagę grupy docelowej

Jedną z najważniejszych metod psychologicznych, którą powinieneś stosować, jest sprawienie, aby ludzie myśleli, że istnieje poczucie tymczasowości związane z tym, co robisz. Na przykład, jeśli sprzedaż jest prowadzona przez ograniczony czas, może to stworzyć poczucie „teraz albo nigdy”, które sprawi, że Twoja grupa docelowa będzie chciała działać.

Stwórz odliczanie w swoich kampaniach – chociaż może to być trochę zbyt dosłowne, zmusza to klientów do reagowania. Twoja grupa docelowa będzie czuła, że traci coś, co może być dla nich wartościowe. Jeśli mogą dostać to teraz za mniejsze pieniądze, dlaczego mieliby kupić to później za więcej? Jednak w tym celu cały tekst musi sprawić, że poczują, że potrzebują Twojego produktu lub usługi.