Marketing internetowy | Remarketing | Vivasend

Marketing

Slide PL Personalizacja wiadomości Docieraj do klientów w wygodny dla nich sposób Wykorzystuj dane Nie martw się - Twoje e-maile będą wyglądać świetnie zarówno na ekranie telefonu komórkowego, jak i komputera. Poznanie klientów nigdy nie było łatwiejsze! Skorzystaj z narzędzi analitycznych naszego systemu. Zapewniamy spersonalizowane dane Google Analytics, których możesz użyć, aby zobaczyć określoną aktywność klientów w sklepie internetowym. Wysyłaj tylko te wiadomości, które są rzeczywiście istotne klientowi – spersonalizowany marketing internetowy zapewni Ci lojalność i zaangażowanie subskrybentów.

Handel elektroniczny

Użytkownicy podejmują decyzje w internecie w ciągu kilku sekund. Niezależnie od tego, czy te decyzje są świadome, czy oparte na chwilowych emocjach – przeglądanie powinno być przyjemne i łatwe. Planując strategię dotyczącą handlu elektronicznego, uwzględnij zaplanowanie newsletterów. Wtyczki sklepów internetowych (Magento, Prestashop, Woocommerce, WordPress) umożliwią, za pomocą zaledwie kilku kliknięć, dodać żądane usługi, produkty i bezpośrednie linki do płatności do Twojego maila.

Newslettery, które sprzedają

Dzięki sprawdzonym narzędziom systemu Vivasend, łatwo stworzysz newslettery z bezpośrednimi linkami do sklepów internetowych. Im bardziej atrakcyjny i czytelny jest e-mail, tym większe prawdopodobieństwo odniesienia sukcesu.

Remarketing

Inteligentna reklama nie poddaje się! Mając listę subskrybentów, wykorzystuj strategie remarketingowe (docieramy nawet do ok. 50% klientów jedynie po wysłaniu powtórnego newslettera!). Dzięki zautomatyzowanym mailom Vivasend, przypominaj klientom o opuszczonym koszyku lub interesującym go produkcie. Jeśli jeszcze dostosujesz indywidualną ofertę, prezent lub usługę – sukces jest praktycznie gwarantowany!

Wypróbuj nietypowe strategie

Najważniejszym elementem newslettera jest użyteczna i aktualna jego treść. Jednak najlepsze rezultaty są osiągalne wykorzystując nietypowe strategie. Jedną z proponowanych i bardzo skutecznych strategii marketingowych jest umożliwienie użytkownikowi obejrzenia tylko części treści i za pomocą środków wizualnych, skierowanie na stronę internetową, na której czeka pozostała, najciekawsza część.