Najlepsze narzędzia e-marketingu dla Twojej firmy - Vivasend - patogus ir galingas el. laiškų marketingo įrankis

Najlepsze narzędzia e-marketingu dla Twojej firmy

Narzędzia e–marketingu wykorzystuje się do realizacji celów marketingowych w internecie. Dostępnych jest wiele narzędzi ułatwiających e-marketing, choć firma nie musi korzystać z nich wszystkich. Plan e-marketingowy może być częścią tradycyjnej kampanii marketingowej, lub funkcjonować jako samodzielna kampania marketingowa online.

Firmowa strona internetowa

Prowadzenie firmowej strony internetowej jest istotnym narzędziem e-marketingowym dla organizacji. Wykorzystaj ją do budowania swojej marki, wprowadzania na rynek nowych produktów i korzystania z innych narzędzi e-marketingowych. Firmowa strona internetowa daje organizacji sposób na połączenie się z klientami, co pozwala na bezpośredni marketing do nich. Oferuje ona również sposób na utrzymanie relacji z klientem.

Dystrybucja online i przetwarzanie płatności

Dobre narzędzie e–marketingu to też dystrybucja online, dzięki któryej produkty trafiają bezpośrednio do klientów. Dystrybucja może odbywać się za pośrednictwem strony trzeciej, takiej jak Amazon.com, lub bezpośrednio do konsumenta poprzez stronę internetową firmy. Jeśli organizacja zdecyduje się na własną dystrybucję online, to kolejne narzędzie e-marketingowe wchodzi w grę. Firma będzie potrzebowała procesora płatności online, aby zaakceptować płatności klientów za produkty, takie jak np. PayPal. Ekrany przetwarzania płatności mogą być zazwyczaj oznaczone nazwą i logo firmy.

Generowanie leadów i zbieranie odpowiedzi

Formularze generowania leadów online mogą pomóc firmie zwiększyć listę marketingową klientów. Takie narzędzia e–marketingu są zazwyczaj wdrażane na stronie internetowej firmy; na przykład, prosząc klientów o zapisanie się na listę mailingową lub newsletter na stronie internetowej firmy w zamian za kupon. Możesz umieścić narzędzia e–marketingu do zbierania odpowiedzi na swojej stronie internetowej, aby uzyskać wgląd w swoich klientów, takich jak publikowanie ankietę pytając ich o ulubiony zapach w swojej linii balsamów do ciała, lub który z Twoich smaków lodów zazwyczaj by kupili itp.

Reklama online

Metody reklamy online, takie jak Google Adwords i Facebook Ads, dają firmom możliwość kierowania do konkretnych grup demograficznych, takich jak kobiety w Krakowie, które lubią zwierzęta domowe. Reklama online może być uruchamiana przez wyszukiwania użytkownika, na przykład, jeśli używasz Google AdWords, reklamy tekstowe, które odnoszą się do użytkownika wyszukiwania są wyświetlane. Reklamy tekstowe mogą być również umieszczone na konkretnych stronach internetowych do użytkowników docelowych. Podobne reklamy pojawiają się na Facebooku, który pozwala firmom kierować użytkowników na podstawie informacji demograficznych wymienionych w ich profilach. Ten rodzaj reklamy może być cenny, gdy staramy się zdobyć nowych klientów lub gdy kierujemy marketing produktu do określonej grupy niszowej.

Blogi

Blogi to narzędzie e–marketingu, którego celem jest budowanie relacji z klientem, a nie bezpośrednia sprzedaż. Blogi firmowe mogą zawierać posty o nowościach w branży lub pomocne wskazówki związane z bazą produktów Twojej firmy. Te nie sprzedają bezpośrednio do klientów, ale pomóc być zapamiętanym, zwłaszcza jeśli klienci traktują Cię jako źródło informacji. Blogi umożliwiają również czytelnikom komentowanie postów, co nawiązuje dialog z konsumentem.

Newslettery

Newslettery mogą być narzędziem do przekazywania klientom informacji z Twojego bloga, jak również innych wiadomości firmowych. Większość, jeśli nie wszystkie, firmy zajmujące się dystrybucją poczty elektronicznej wymagają, aby Twoja lista subskrybentów była pełna osób, które zdecydowały się na otrzymywanie newslettera, w przeciwieństwie do listy, którą kupujesz lub e-maili, których używasz bez zgody ludzi. Prosty akt włączenia się do newslettera jest już elementem interaktywnym z Twoimi klientami, ponieważ to oni szukali Twojego produktu i prosili o jego otrzymywanie. Podobnie jak w przypadku strony internetowej, wiele systemów dystrybucji posiada możliwości śledzenia, które pozwalają Ci zobaczyć, które pozycje najbardziej interesują Twoich klientów.