Newslettery podstawą prowadzenia kampanii firmy - Vivasend - patogus ir galingas el. laiškų marketingo įrankis

Newslettery podstawą prowadzenia kampanii firmy

Dobre newslettery znacznie ułatwią Ci kontakt z Twoimi klientami. Kiedy myślisz o treści newsletterów, najprawdopodobniej koncentrujesz się na tekście, który piszesz, aby poinformować lub edukować odbiorców. Chociaż może to być podstawą Twoich treści, powinieneś również zwracać taką samą uwagę na elementy wizualne w swoich newsletterach.

Program do mailingu ułatwi Ci wysyłanie newsletterów, które mają markowy wygląd i sprawiają, że są one łatwiejsze do zapamiętania. Wizualizowane statystyki i kolorowe wykresy pomagają tworzyć informacje, które stają się łatwiejsze do zapamiętania.

GIF, memy i inne animowane treści sprawiają, że Twoje newslettery będą nowoczesne i aktualne, jeśli docelowi odbiorcy należą do tej grupy wiekowej, która odnosi się do tych formatów. Oryginalne zdjęcia i obrazy świetnie nadają się do humanizowania newsletterów i ułatwiania innym użytkownikom nawiązania kontaktu. Oczywiście Twoje wizualizacje muszą mieć sens i być powiązane z tematem, o którym piszesz.

Personalizuj każdy krok

Można śmiało powiedzieć, że personalizacja poczty e-mail nie jest nową koncepcją, ale w ciągu ostatnich kilku lat uległa radykalnej ewolucji, więc firmy używają jej teraz, aby robić o wiele więcej, łącząc się ze swoimi czytelnikami. Odeszliśmy już od używania imion – jeśli się na tym zatrzymasz, niewiele osiągniesz. Program do mailingu pomaga, oprócz spersonalizowanych rabatów, udzielać również interesujących dla odbiorców informacji, zamieniając je w spersonalizowane pytania. Wszystko po to, by poprawić wrażenia czytelnika.

Dodanie osobistych historii swoich pracowników, mikroinfluencerów lub stałych klientów sprawia, że treść newsletterów jest jeszcze bardziej wciągająca. Dodanie spersonalizowanych stron docelowych po kliknięciu przez klientów, wezwania do działania nada Twojej treści inny wymiar.

Dąż do informacji, a nie promocji

Program do mailingu może i powinien być używany do prezentowania najnowszych produktów lub aktualizacji usług. Jednak w przypadku większości kampanii należy zapewnić przewagę treściom informacyjnym nad promocyjnymi. Ludzie nie doceniają już zbyt sprzedażowych treści, które wypełniają ich skrzynkę odbiorczą. Zamiast tego staraj się tworzyć treści edukacyjne, które za każdym razem wniosą wartość.

Niezależnie od tego, czy oferujesz wiadomości branżowe, podstawowe i praktyczne wskazówki czy przewodniki, Twoi subskrybenci będą postrzegać Cię jako autorytet w Twojej dziedzinie, a Ty zdobędziesz ich zaufanie i szacunek.

CTA do zwiększania zaangażowania

Wezwania do działania są szczytem inspirowania zaangażowania klientów w Twoich newsletterach. Nawet jeśli treść wiadomości e-mail ma mieć charakter informacyjny, edukacyjny lub rozrywkowy, wezwanie do działania, które umieścisz w wiadomości e-mail, pozwoli ci z czasem ulepszyć wskaźniki newsletterów. W końcu wezwania do działania to te, które zachęcają ludzi do odwiedzania Twojej strony i kontynuowania czytania fascynującej historii.

Program do mailingu ułatwi Ci tworzenie krótkiego i skutecznego wezwania do działania, które nie pozostawi wątpliwości co do tego, co powinien zrobić Twój czytelnik. Tradycyjne opcje, takie jak „czytaj więcej”, „dowiedz się więcej” lub „przejdź dalej”, są zawsze opłacalne. Chociaż inne aspekty kampanii newsletterów, takie jak planowanie, badania i projektowanie, mają duże znaczenie, treść powinna być najważniejsza.

Tworząc najwyższej jakości treści e-mailowe i starannie opracowując język, aby odpowiadał docelowej grupie demograficznej, stwarzasz doskonałą okazję do inspirowania i budowania zaangażowania klientów. Relacje te pomogą zdefiniować Twój sukces biznesowy. Będą one zachęcać do powrotu do Twojej firmy, do pozytywnych poleceń z ust do ust, a przede wszystkim do lojalności klientów.